4.11.2010

Cate si cate ...

M-am gandit sa reincep a scrie pe blog datorita unei fete cu care am vorbit pentru prima data azi. O cheama Ana. Nu stiu cine e. Stiu ca e in clasa cu Iuli - tobosarul trupei. A spus ca mi-a citit blogul si de aici imi are adresa de yahoo. Am si uitat de blog, saracul de el. Nu stiu daca chiar voi scrie din nou zilnic sau macar saptamanal, dar o sa incerc(sau nu).

Ce s-a mai intamplat de la ultima mea postare...?

Pai dupa ce am vizitat Israel si Egypt ( locuri extraordiare care le-as vizita neconditionat), m-am intors in iubita mea Romanie, si nu sunt deloc ironic cand spun iubita. Nu tara e de vina ca are derbedei in ea, dar eu sper ca in timp poate o sa ne apreciem mai mult si nu o sa ne injuram pe noi insine cand vorbim de Romania. Asadar m-am intors ... si am cam uitat ce am facut. In fine...

D'eagle Roads a castigat locul 2 la Music Star iar Iuli premiul de cel mai bun instrumentist, iar ieri am cantat la Magic Fest alaturi de Toy Machines. Publicul a fost grozav. Nu ma asteptam la a atatea "bis"-uri (2). Pe 18 Aprilie, Duminica mai avem doua cocerte, unul la Dom Polski pentru lansarea albumului "Music Star" unde se alfa si o piesa a noastra: "Give it a shot", asta pe la amiaza, iar la ora 20:00 in VOX, in deschidere la Dirty Shirt, si cu ocazia asta am anuntat si concertul-in caz ca cineva imi citeste blogul.

Inafara de asta ... m-am apucat de un roman... de doua defapt, si sper ca sunt suficient de ambitios ca sa le scriu pe amandoua. Pana fac 18 ani sper sa le termin. Mai am inca 3 ani asa ca 1.5 ani pentru fiecare roman!

Am incepu sa scriu poezii, inital pentru revista scolii dar apoi a inceput sa-mi placa asa ca am continuat. N-am mai scris niciodata vreo poezie pana acum 2-3 luni. O sa le supun la critica voastra pe blog.

It's good to be back...

1 comment: