10.28.2009

As putea scrie o carte despre toate lucrurile care le-am vazut in aceste 3 zile pe Taramul Fagaduintei, dar nu sunt suficient de ambitios. Rezumat aproximativ dezordonat: Tel Aviv, Nazareth, Muntele Tabor, manastiri, peisaje, Iordan, Marea Galilee, Cana Galilei, Capernaum, Haifa, Muntele Carmel, Muntele Ispitirii, Ierihorn, etc. Acum sunt la cazat la Hotel Intercontinental din Ierihorn iar maine continui sa colind. Marea Moarta, Marea Rosie, Sinai, Bethleem si in cele din urma Ierusalim. Trebuie sa inchei deoarece maine la ora 7-trezirea, 7:30- micul dejun, 8-plecarea. Restul imi apartine sa descopar. Imi pare rau ca nu pot sa incep sa scriu de pe acum ceea ce am vazut, dar astept sa-mi formez o impresie solida iar apoi sa scriu tot cand sosesc in umila noastra Romanie, tot ce pot.

Imi este de asemenea dor de cei dragi. Sentimnte reciproce se regasesc, poate, si in unii dintre ei. Si de colegii mei care le functioneaza gura.

E 10:24 si totusi pleoapele mele cad peste ochii mei. Somnul ma cheama si ma ispiteste. Intr-un final ma convinge cu am scapare.

No comments:

Post a Comment