10.22.2009

Privind partea plina a paharului (Compunere Antonimica)

Se pare ca ma aflu printre cei 10% dintre suceveni care vor avea privilegiul de a ramane cu apa rece si fara caldura pana la sfarsitul lunii! Deci prin urmare am acumulat un total de 4 luni fara nici una din aceste elemente meschine si zadarnice traiului. Iar eu acum stau imbracat ca si cum m-as pregati sa merg la ski in Alpi - hiperbloic vorbind - in casa, dradaind ca un picamer. Voluptate, ce sa mai ... De precizat ca am ajuns sa visez la o cada arhiplina de apa calda,cu bulbuci de sapun asteptadu-ma sa ma scald in splendoarea ei. Deabea astept sa vina seara sa ma arunc in pat tremurandu-mi somnul de veghe, sub plapuma de 5 cm grosime. Ce stiti voi ma "centralistilor" termici? Plangeti-va jalea pe care o aveti! Ha! Eu - si alti 10% din suceveni - am scapat! Ce mi-a mai ramas? Lumina? Neeh! Luati-o ma. Bricheta, lumanarea si lanterna ce au de-a face? Atunci o sa stiu si eu ce inseamna a trai in Hotel Cismigiu.

Stiu ca multi o sa ma invidiati dupa ce terminati de citit, dar cateodata nu pot sa scap de patima mandriei. Cer iertare. Pentru mine, iarna, e cu 10 grade celsius mai aproape decat la voi. Asta e ... unii isi plang de bine. Chiciti cine e smiorcaitul?

No comments:

Post a Comment