4.05.2012

Shuffle - IV


Capitolul IV

Grasu XXL feat Guess Who – Azi nu

Dimineata se tara lent. Lumina era puternica desi era doar ora 8. Tot ea imi deschise pleoapele cu o forta orbitoare. Doina inca dormea. Ma ridicai din pat si o sarutai pe frunte. Afara era cald. Locul arata parca complet diferit de o seara inainte, de cand eram beat. Laur era deja treaz. Statea in pridvorul cabanutei si bea o bere.
-          Neata Tudor, sopti el.
-          Neata, sopti eu intr-o voce foarte groasa, surprins de tonalitatea grava a vocii mele.
-          Te doare capul? intreba el, ducand doza de Bergenbier la gura.
-          Nu chiar, e ok. Ce s-a mai intamplat aseara?
-          Pai dupa ce tu si Doina v-ati dus in cabanuta, Paul si Eugen au inceput sa aiba discutii filozofice in engleza. M-am alaturat si eu intr-un final. Octav si Gabriel dansau si jucau leapsa in pielea goala. Matilda a fumat pentru prima oara din tigara electrica a lui Eugen. Octav era torpila, adormise pe afara si l-am dus in camera impreuna cu Liliana. Pe la orele doua venise administratorul si ne-a rugat frumos sa stingem focul si sa ne culcam. Saracul de el, ne-a ajutat sa-l stingem, ba chiar i-a dus pe cei care mai aveau probleme cu echilibrul pana in cabanute. Foarte simpatic batranelul.
-          Fain. Tu ai baut mult?
-          Destul. N-am nimic acum si imi amintesc tot de aseara, deci sunt intr-un fel mandru de mine.
-          Vrei sa mergem pana la rau?
-          Sigur. Stai sa-mi iau prosopul.
-          Ok
Zona era absolut superba. O stiam de cand eram mic si veneam cu parintii in weekenduri. Se schimbase mult fata de atunci. Drumul pietros, desi, era exact la fel. Ai mei erau prieteni vechi cu patronii si ne dadeau discount de fiecare data cand veneam. Cand nu prea aveam bani dar chef de o iesire, aici ne azvarleam.
Ajunsesem la rau. Vauzusem stanga de pe care alunecase Doina. Ne-am dat tricourile jos si ne-am spalat cu apa rece de munte.
-          A inceput bine vara asta, spuse Laur stergandu-se cu prosopul.
-          Mhm, am inganat, eu inca spalandu-ma pe fata.
-          Si am prinsi vreme buna aici. La meteo zicea ca va ploua.
-          Mhm.
-          Doina inca dormea?
-          Mhm.
-          Era cam ametita aseara din ce-mi aduc aminte. Ce bause?
-          Am baut o sticla de Cotnari cu ea si whiskey. Dar stii ca nu tine mult la bautura…
-          Mda… Voi cat timp aveti impreuna?
-          Facem trei ani in August.
-          Trei ani?! Mama.. A trecut chiar atat de mult? Nici nu va mai tin minte cum erati inainte. Voi ati mai trait inainte sa va cuplati?
-          Nu prea… Nici eu nu mai tin minte cum era inainte de dansa. Sunt ca memoriile dintr-o alta viata parca. Foarte vagi si imprecise. Ca … niste reminiscente.
Laur zambi.
-          Unde mergem saptamana viitoare?
-          Ma gandeam la Neagra
-          Super! … unde-i asta?
-          Conteaza?
-          Ai dreptate, nu stiu de ce-am mai intrebat.
Ne-am pus tricourile pe noi si am plecat.
-          Va fi o vara super, spuse Laur pe drum.
-          Va fi…
            Cand ne-am intors, lumea se trezise si ea. Octav si Gabriel fumau o tigara stand pe o banca de lemn. Liliana desena stand pe pervaz o capita de fan de pe un deal din fata. Matilda si Paul jucau badminton. Adriana se spala pe dinti. Doina asculta muzica pe iPod Touch-ul ei.
-          Buna dimineata. Unde ati fost? Ne intreba Doina.
-          La rau, i-am raspuns eu.
-          Si de ce nu m-ai luat si pe mine? Intreba ea morocoanoasa
-          Fiindca alte haine uscate nu mai ai … i-am zis cu subinteles.
Mi-a arat limba.
Lenea ni se prelingea prin vene ca f-

BAM!
Ma impiedicasem de o bucata de asfalt sarita din smaltul trotuarului. Tara de cacat. Strazile omoara independente oamenii, fara masini.  M-am ridicat de jos stergandu-mi hainele de praf. Eram un pic zgariat in palme. M-am speriat desi sa nu se fi stricat castile. Mi le bagasem in urechi sa vad daca mai functionau.



Jason Mraz – Prettiest Friend

.
.
.
Doination:  fata sau baiat?
Eudor.me_am: as vrea mai mult baiat cred :-?
Doination: baiat si eu!
Doination: si va avea buzele tale
Eudor.me_am: si parul tau
Doination: si degetele tale
Eudor.me_am: si nasul tau obraznic
Doination: si ochii tai lascivi
Eudor.me_am: si urechile tale
Doination: si vocea ta
Eudor.me_am: si-l va chema Manuel
Doination: Manuel?
Eudor.me_am: da. nu-ti place?
Doination: eu vroiam Tudor :(
Eudor.me_am: :)))
Doination: va avea camera bleu macar, nu?
Eudor.me_am: pai cum altfel?
Doination: si va avea curte cu iepurasi si ponei
Eudor.me_am: plina!
Doination: si livada cu portocali, citrice, bananieri, smochini ...
Eudor.me_am: si copacul cunstiintei binelui si raului
Doination: si unul din ala! Pentru noi, asa…
Eudor.me_am: ce altceva?
Doination: il vei invata sa cante la chitara
Eudor.me_am: si tu tipurile de arbori si arbusti
Doination: si tu sa joace baschet
Eudor.me_am: si tu sa gateasca banane flambate
Doination: si tu sa vorbeasca engleza
Eudor.me_am: Chiar! Vreau!
Doination: ce? Sa-l inveti sa vorbeasca engleza?
Eudor.me_am: nu,nu! Banane flambate! Vreau sa-mi mai faci, mi s-a facut pofta!
Doination: cand vrei, puisor?
Eudor.me_am: Maine?
Doination: sigur ca da
Eudor.me_am: eu am bananele
Doination: eu am flambajul
Eudor.me_am: cand nu-l ai?
Doination: mmm!
Eudor.me_am: draga mea, uitam de copil!
Doination: il ducem la mama
Eudor.me_am: in ritmul asta, noi n-o sa-l crestem niciodata
Doination: stai un pic. Vine mama
Eudor.me_am: la fix! Ok. Te astept.
Doination: gata.
Eudor.me_am: ce-a zis? Il ia?
Doination: desigur!
Eudor.me_am: am rezolvat!
Doination: mi-e dor de Idana
Eudor.me_am: si mie …
Doination: cand mai mergem?
Eudor.me_am: saptamana viitoare?
Doination: vrei?!
Eudor.me_am: cum sa nu! Deja sun sa vad daca au locuri libere
Doination: bine, bine, bine, bine!!
Eudor.me_am: ok. Deci sambata la 7 in gara.
Doination: fldsajhurhdsaiperhwpjhrweuijfweodfkdax’pcla[pkpiJ!J!@J!OU@JH!O@*!
Doination: yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Doination: ma apuc sa-mi fac bagajele
Eudor.me_am: nu-ti lua prea multe, stii ca nu le folosesti niciodata pe toate
Doination: si daca ma ud sau ceva?
Eudor.me_am: daca te uzi iti dau eu altceva, na
Doination: perfect
Eudor.me_am: sa vorbesc si cu ceilalti
Doination: de abia astept!
Eudor.me_am: m-am uitat si la vreme. Va fi soare si 25 de grade. Poti sa-ti iei slipii, poate facem o baie in rau :D
Doination: sa nu uiti sucul de cactus!
Eudor.me_am: atunci tu sa nu uiti prez—

-          Scuzati-ma, ma opri un mos pe strada,  nu-mi puteti spune si mie cat e ceasul?
-          12:12, ii raspunsem uitandu-ma la telefon.
-          Va multumesc.
-          Nici o problema.
Mai aveam timp. Orele incepeau la 13:00. Nu ma grabeam deloc.
Casti.

David Guetta ft. Kid Cudi - Memories

            Neagra.
            Ajunsesem la o saptamana cu Idana, cum stabilisem cu Laur. Era seara. Cabana era mai somptuoasa decat cea de la Idana. Aveam masa de ping-pong pe care jucam Beer Pong. Jucam in echipe de cate doi: Doina – Eu. Paul – Eugen. Octav – Liliana. Matilda – Laur . Gabriel – Adriana. Nicu – Radu. Se formase o regula negraita in care baietii erau masini de supt berea din pahare in timp ce fetele aruncau biluta. Uneori se adunau vreo 2 pahare la rand, pe care baiatul trebuia sa le dea gat. Aveau tipele o tinta! Cele mai nefericite echipe au fost cele de baieti : Paul – Eugen si Nicu – Radu. Cei din urma s-au inteles bine, dar Paul se enerva pe Eugen ca zicea ca nu imparte corect berea, chiar daca el de la al 4-lea pahar nici nu mai tintea masa. Dupa ce terminasem trecusem la biliard. Echipele erau acelasi doar ca de data asta echipele formate din baieti erau mai in avantaj caci fetele nu se pricepeau la bile atat de mari (Oh snap!). Loveau cu tacul dintr-o parte, sau cu capatul gros. In fine, dupa aceea ne-am lasat sus, in camere hainele, si am coborat cu slipii si prosoapele in sauna. Ingrijitorul de acolo ne puse lemnele pe foc de cand incepusem sa jucam Beer Pong. Eram singurii cazati acolo si se oferea sa ne faca servicii suplimentare. Sauna a fost geniala, mai ales ca am turnat bere peste pietrele incinse si se imprastie un miros de paine de casa, proaspata care-ti lasa gura mai uda decat corpul. Sauna avea trei etaje, ultimul fiind cel mai cald, cel pe care se urcase Eugen si Paul.”I think I’m drunk, you guys”. Paul avea obiceiul de a vorbi in engleza cand se facea muci. Turnasem cam jumatate de pet de bere iar dupa trei sferturi de ora iesisem de acolo cu 5 kilograme mai slabi fiecare. Facusem un dus rece in camera de langa, la comun. Ne-am urcat dupa care inapoi sus si ne-am schimbat in pijamale. Am scos notebookul lui Eugen, l-am conectat la sistemul lui Gabriel si am dat sa duduie muzica. Paul incercase sa se aseze pe un scaun de plastic dar se aseza stramb si-i rupse un picior. Statea jos, manca seminte, si dadea din cap fredonand „It’s getting late but I don’t mind”.
-          Tudor! Ma striga Radu care fuma la geam impreuna cu Nicu, Ovidiu si Eugen. Fumezi si tu o tigara cu noi?
Am privit-o pe Doina care-mi zambi.
-          Da, baieti, vine!
Nicu si Radu nu mai venira pana atunci in excursii cu noi. Colegi de clasa, cu care ne-am inteles foarte bine. Nu eram fumator. Fusesem cu doi ani inainte pentru scurt timp, cand eram celibatar, dar ma lasasem dupa ce ma cuplasem cu Doina. Nu ma mai tentase sa ma reapuc dupa. Desfacusem o sticla de gin si am turnat suc de cactus peste. Am ciocnit in cinstea verii si am baut.
Pe la 2 seara, Doina ma ajuta sa merg in camera.
-          N’aseara lumeee! Stigai eu din tocul usii.
-          Salut!
-          Take care, dude!
Ma ajutase sa ma dezbrac si ma baga la dus. Apa calduta ma racorea enorm, insa pielea ei ma infierbanta. Nu stiam daca pe mine curge transpiratie sau apa de la dus. Era greu sa-mi mentin starea de agregare solida. Aproape ma lichefiam prin scurgerea dusului. E o senzatie extraordiZZZ ZZZ ZZZZ

Mesaj.

            „Auzi, mi-am amintit ca o sa intarzii putin. Ne intalnim la 19:30 direct in La Fier?” – Adriana.
„Da, e in regula.”
„Scuze, mi-am amintit ca trebuie s-o iau pe sora-mea de la balet si termina la tot la 19:00”
„Nu-i nimic. 19:30 in La Fier.”
„Ok, ne vedem atunci.”
Nu mai fusesem in La Fier de mult. Ultima oara, cu Doina, la un ceai. Winter Special era parca …
Totul se intorcea. Toate acele memorii se intorceau si ma izbeau, din plin, ca un tren pe calea ferata. Fiecare melodie dadea cate un scurt circuit nervilor mei cerebrali, deschizand niste segmente ale memoriei mele, pe care am incercat atat de mult s-o distrug prin fel si fel de metode. Muzica este un burete ce absoarba evenimente pe care il storci apoi, dupa mult timp, inapoi in urechi. Ma inecam in urechile mele.
Imi bagasem castile inapoi.

Eminem – Space Bound

            La dracu’ Adriana…

No comments:

Post a Comment