9.08.2011

IMG_6580

era mai usor acum 200 de ani inainte sa se inventeze aparatul foto. tehnologia aduce depresie. fotografiile ar trebui arse precum cartile considerate eretice in evul mediu. memoriile n-ar trebui privite cu ochii. sunt ca cepele. cu cat te uiti mai mult la ele cu atat iti vine mai mult sa plangi, dar totusi le privesti din nevoia de hrana. ce masochisti suntem.

in momentul asta ce n-as da pentru MSD. daca as putea as lua o lingura si as sapa afara din craniu jumatate din creier doar pentru a uita copilaria si viata mea de pana acum. sincer? as fi vrut sa fi trecut printr-un razboi sau printr-un holocaust ca sa nu-mi doresc vreo parte din trecut. ca sa nu am poze cu mine si cu el. stiu, stiu, sunt nerecunoscator pentru ce am si bla, bla. stiu. dar asa ma simt acum. trecutul meu bate prezentul. si poate asa va fi mereu. poate va fi ca legea lui murphy si peste o luna va fi mai rau. deci ar trebui sa zambesc.. sau poate apogeul fericirii in viata e momentul in care ti se taie cordonul ombilical si apoi tot degradezi pe parcurs. daca asa e, atunci as vrea sa mor tanar.

efectul unei poze e epidemic. caci nu poti sa te uiti la o poza si apoi sa o pui deoparte. te uiti la toata colectia de poze. apoi incepi alta. si alta. si alta. si nu te mai poti opri. si le iei de la inceput. si tot asa. pana ajungi sa te uiti la o poza la fiecare detaliu si iti inchizi ochii si parca pentru o fractiune de secunda, esti acolo, viu, si traiesti acele 10 secunde dinaintea si dupa luarea fotografiei. se zice ca in fiecare fotografie se prinde o bucatica mica de suflet. probabil in acel moment il recuperezi.

ah uite! ridana 2011! cat timp a trecut? doua- trei luni, cam pe la inceputul vacantei. uite-ne in gara. haha, robert cand nu mai putea de mers si tipa "caat mai eeste?! moor!". ce vreme buna era. cald. pft! timmy si "rave costume"-ul lui. ce bun au iesit micii aceia. bataie cu apa. nutella dimineata. seara leoarca. cat de rece a fost apa . cat de calda seara. cat de beata ea.

neagra sarului iunie 2011. atat de recent. in iunie. cate s-au intamplat in iunie! destule. uite, aici cu totii la masa. scuty si claudia.. terenul de fotbal. he, beer pong. i-am batut pe silviu si timmy. timmy si yvonna dansau. ce muzica era? are gust de "memories" de guetta. apoi manele. :)). "bem, si sase zile bem (sau erau 7?), manele pe sistem". inca mai stie versurile timmy. cat de lunga a fost seara aia. cat de cald dusul ala. cat de beat eu.

franta 2011. februarie. atat de mult timp a trecut de atunci. jimmy si  "les gros levres" ale lui. margot si sarcasmul ei. chilian si vesnica lui geaca. turnul eiffel. o dezamagire. mereu parea mai mare din poze. un succes. peisajul din el : mirobolant. unde era filmarea aia? La vie en rooose ... cate poze am facut atunci. dar parca tot nu ajung. daca as fi putut sa fac poza la fiecare secunda, m-as uita acum la fiecare in parte cate un minut. cat de lung sirul la cantina. cat de multe patiserii. cat de speriata ea pe avion. cat de high.

ha! putna 2010 si ridana 2010! cat de schimbati aratam cu totii.. ce fata si par avea scuty. ce ras eram eu. ce par avea stef. cat de neschimbat lungu. cabanutele alea mici si inchesuite si calduroase. gin si tonic. vodka si garrone. haha cat de rau i s-a facut lui lungu. ce ploaie dimineata. ce dranj la usa. ce nechef de plecare.

banchet clasa a VIII-a 2010. momentul de gala. stef dat cu placa. magda din asia. misu cu banii. moscaliuc tot incercand sa ne adune la poza. apoi doar el cu fetele. muzica: populara, house, manele. rockeri dansand pe manele si house. priceless. apoi am mers cu totii pe tarasa la padrino. apoi drumul spre casa. ne-am oprit in spate la stef. la 4 am plecat acasa.

in seara asta nu e 8 septembrie. seara asta e toate serile din poze. e 2011 si 2010. e ridana si neagra sarului. e putna si franta. simt focul de la ridana. vad mingea de ping-pong de la neagra sarului. vad champs elysees din franta. vad tot ce am vazut. sunt pe rewind in seara asta. maine dau record.

atatea poze. atatea poze. atatea poze. dar si mai multe amintiri. de ce nu mor? cat de usor ar fi.. cat de simplu.

cat de urat.

No comments:

Post a Comment